winners

Veel gestelde vragen

Kan ik mijn persoonsgegevens wijzigen in de app?
Je kunt jouw persoonsgegevens wijzigen door op het icoontje linksboven te klikken. Hier kun je jouw profiel inzien en wijzigen. 
Is de app Was app gratis?
De app is gratis te downloaden en te gebruiken.
Waar kan ik de app vinden?
De Was App is geschikt voor de iPhone en Android telefoons. Apple biedt een download aan in de iTunes appstore. Android doet dat via Google Play store.
Waar kan ik technische support verkrijgen voor de Was app?
Vul het formulier in via www.loogman-wasapp.nl en wij zullen jouw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.
Ik heb een nieuwe telefoon ontvangen, wat nu?
Je kunt de Was app opnieuw installeren en inloggen met de gegevens die je voorheen hebt gebruikt in de Was app.
Bij registratie komt de melding 'vul een geldig wachtwoord in', wat nu?
Vervelend dat het niet lukt. Het wachtwoord moet aan de volgende voorwaarde voldoen:

- 1 Hoofdletter
- 1 Cijfer
- Minimaal 6 tekens
- Mag deze tekens niet bevatten: ‘ “ / ; ` %

Daarna zou de registratie moeten lukken.
De Was app staat op mijn telefoon, wat nu?
Eerst moet je je registeren in de Was app. De velden voornaam, achternaam, e-mail, wachtwoord, bevestig wachtwoord en kenteken dienen te worden ingevuld. Daarna kan je je aanmelden met je e-mail en het aangemaakte wachtwoord. Ook is er de mogelijkheid om aan te melden met Facebook.
Wanneer zijn de Was app punten zichtbaar in de Was app?
Dit proces kan tot maximaal 24 uur duren.
Ik heb een nieuwe auto gekocht, maar heb nog punten op mijn huidige kenteken.
Bij het Was app account kan het kenteken worden veranderd in het nieuwe kenteken. De Was app punten blijven bestaan en vanaf nu spaar je met je nieuwe kenteken.
De Was app punten zijn na 24 uur nog niet bijgeschreven.
Je kunt een contact met ons opnemen via het formulier.
Ik wil mijn Loogman passen koppelen aan mijn Was app account. Kan dit?
Als je in het bezit bent van een Loogmanpas, kun je deze niet koppelen aan jouw Was app account. De passen van Loogman en de Was app staan los van elkaar.
Hoe spaar ik voor kortingen?
Sparen gaat helemaal automatisch. Doordat de kentekenherkenning, de kassa en de app met elkaar communiceren worden er automatisch punten bijgeschreven na de aankoop van één van onze wasprogramma's.
Werkt de Was app zonder internetverbinding?
Sparen gaat helemaal automatisch, maar bij genoeg spaarpunten kun je de QR code bij de kassa laten scannen. Hiervoor dient de telefoon verbonden te zijn met internet of WiFi.
Waar in de Was app kan ik een tweede kenteken toevoegen?
Om een tweede kenteken toe te voegen dien je linksboven naar jouw profiel te gaan. Vervolgens zie je bij het kopje auto gegevens kenteken staan, maar je klikt nieuw kenteken aan. Nu kun je nog een kenteken toevoegen. Je kunt maximaal 3 kentekens aan één account koppelen.
Waar in de Was app zijn mijn spaarpunten te vinden?
In de Was app zijn de punten terug te vinden achter het Loogman spaarpunten icoon: L. 
Ik heb een e-mail/pushbericht ontvangen met een actie, maar er staat geen coupon in de app.
Je kunt de volgende actiepunten proberen:
- Klik op het pushbericht om de app te openen.
- Sluit de app volledig af en open hem opnieuw.
- Zet je telefoon helemaal uit en start hem opnieuw op.
Als dit niet helpt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Waar in de Was app is het welkomstcadeau te vinden?
Na downloaden en registreren staat onder wasacties het welkomstcadeau in de vorm van een coupon met QR code. Dit welkomstcadeau betreft wasprogramma 1 van €17,50 voor slechts €12,50. De QR code wordt door de medewerker bij de wasstraat gescand.
Ik heb geen internetverbinding, maar ik wil toch de QR code laten scannen. Hoe kan ik toch gebruik maken van de actie?
Om de voucher te kunnen inleveren, dient de telefoon verbonden te zijn met internet of WiFi. Het is mogelijk om de QR code toch in te leveren door er een screenshot van te maken. Deze afbeelding komt dan in jouw fotoalbum terecht. De code kun je dan laten scannen aan de kassa.
Welke telefoons zijn geschikt voor de Was app?
De Was app is te gebruiken bij iPhone (vanaf iOS 9) of Android (vanaf 4.4 Jelly Bean). De Was app werkt niet bij een Windows Phone.
Krijg ik punten bij het inleveren van een kortingsvoucher?
Bij vouchers die gekocht zijn met gespaarde punten en bij het inleveren van een volle spaarkaart van ons tankstation ontvang je geen spaarpunten. Bij actievouchers die door ons in je Was app worden gezet, ontvang je wel de bijbehorende spaarpunten.
Ik heb een buitenlands kenteken, maar ontvang geen punten.
Buitenlandse kentekens kunnen in de wasstraat helaas niet gelezen worden. We ontvangen graag een mailtje op klantenservice@loogman.nl met een betaalbewijs van de wasbeurt om de punten bij te kunnen schrijven.
Ik wil mijn kenteken toevoegen, maar ik krijg een foutmelding.
Als je kenteken niet toegevoegd kan worden, omdat het kenteken al in gebruik is, ontvangen wij graag op klantenservice@loogman.nl een e-mail met een kopie van het kentekenbewijs. Daarna kunnen wij het kenteken vrijgeven en kun je opnieuw je kenteken proberen toe te voegen.
Heb je te vaak je kenteken gewijzigd? Stuur ons dan een e-mail of bericht via het contactformulier in de Was app.
Hoe werkt de Was app?
Wat leuk dat je de Was app hebt gedownload. Na registratie heb je ons welkomstcadeau ontvangen. Wasprogramma 1 van €17,50 voor slechts €12,50; een korting van 5 euro! Deze is te vinden onder het kopje ‘Wasacties’ in de Was app. Deze code kun je laten scannen bij onze wasstraat, zodat je de korting daadwerkelijk ontvangt. Bij elke wasbeurt ontvang je spaarpunten. Door middel van kentekenherkenning bij onze wasstraat worden deze spaarpunten automatisch in de Was app bijgeschreven. Je hoeft hiervoor dus niet de Was app te laten zien.