winners

Veel gestelde vragen

Waar kan ik de app vinden?
De Was App is geschikt voor de iPhone en Android telefoons. Apple biedt een download aan in de iTunes appstore. Android doet dat via Google Play store.
Is de app Was app gratis?
De app is gratis te downloaden en te gebruiken.
Hoe moet ik mij registreren?
Je kunt je registreren in Was app door jouw e-mailadres in te vullen. Je ontvangt een mail met een inloglink. Door hierop te klikken, wordt er automatisch een account voor je aangemaakt.
Kan ik mijn persoonsgegevens wijzigen in de app?
Je kunt jouw persoonsgegevens wijzigen door op het icoontje linksboven te klikken. Hier kun je jouw profiel inzien en wijzigen. 
Waar kan ik technische support verkrijgen voor de Was app?
Vul het formulier in via www.loogman-wasapp.nl en wij zullen jouw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.
Ik heb een nieuwe auto gekocht, maar heb nog punten op mijn huidige kenteken.
Bij het Was app account kan het kenteken worden veranderd in het nieuwe kenteken. De Was app punten blijven bestaan en vanaf nu spaar je met je nieuwe kenteken.
Ik wil mijn Loogman passen koppelen aan mijn Was app account. Kan dit?
Als je in het bezit bent van een Loogmanpas, kun je deze niet koppelen aan jouw Was app account. De passen van Loogman en de Was app staan los van elkaar.
Hoe spaar ik voor kortingen?
Sparen gaat helemaal automatisch. Doordat de kentekenherkenning, de kassa en de app met elkaar communiceren worden er automatisch punten bijgeschreven na de aankoop van één van onze wasprogramma's.
Werkt de Was app zonder internetverbinding?
Sparen gaat helemaal automatisch, maar bij genoeg spaarpunten kun je de QR code bij de kassa laten scannen. Hiervoor dient de telefoon verbonden te zijn met internet of WiFi.
Waar in de Was app kan ik een tweede kenteken toevoegen?
Om een tweede kenteken toe te voegen dien je linksboven naar jouw profiel te gaan. Vervolgens zie je bij het kopje auto gegevens kenteken staan, maar je klikt nieuw kenteken aan. Nu kun je nog een kenteken toevoegen. Je kunt maximaal 3 kentekens aan één account koppelen.
Waar in de Was app zijn mijn spaarpunten te vinden?
In de Was app zijn de punten terug te vinden achter het Loogman spaarpunten icoon: L. 
Ik heb een e-mail/pushbericht ontvangen met een actie, maar er staat geen coupon in de app.
Je kunt de volgende actiepunten proberen:
- Klik op het pushbericht om de app te openen.
- Sluit de app volledig af en open hem opnieuw.
- Zet je telefoon helemaal uit en start hem opnieuw op.
Als dit niet helpt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Ik heb een nieuwe telefoon ontvangen, wat nu?
Je kunt de Was app opnieuw installeren en inloggen met de gegevens die je voorheen hebt gebruikt in de Was app.
Ik heb geen internetverbinding, maar ik wil toch de QR code laten scannen. Hoe kan ik toch gebruik maken van de actie?
Om de voucher te kunnen inleveren, dient de telefoon verbonden te zijn met internet of WiFi. Het is mogelijk om de QR code toch in te leveren door er een screenshot van te maken. Deze afbeelding komt dan in jouw fotoalbum terecht. De code kun je dan laten scannen aan de kassa.
Krijg ik punten bij het inleveren van een kortingsvoucher?
Bij vouchers die gekocht zijn met gespaarde punten en bij het inleveren van een volle spaarkaart van ons tankstation ontvang je geen spaarpunten. Bij actievouchers die door ons in je Was app worden gezet, ontvang je wel de bijbehorende spaarpunten.
Ik heb een buitenlands kenteken, maar ontvang geen punten.
Buitenlandse kentekens kunnen in de wasstraat helaas niet gelezen worden. We ontvangen graag een mailtje op klantenservice@loogman.nl met een betaalbewijs van de wasbeurt om de punten bij te kunnen schrijven.
Ik wil mijn kenteken toevoegen, maar ik krijg een foutmelding.
Als je kenteken niet toegevoegd kan worden, omdat het kenteken al in gebruik is, ontvangen wij graag op klantenservice@loogman.nl een e-mail met een kopie van het kentekenbewijs. Daarna kunnen wij het kenteken vrijgeven en kun je opnieuw je kenteken proberen toe te voegen.
Heb je te vaak je kenteken gewijzigd? Stuur ons dan een e-mail of bericht via het contactformulier in de Was app.
Welke telefoons zijn geschikt voor de Was app?
De Was app is te gebruiken op een iPhone (vanaf iOS 9) of Android (vanaf 5) telefoon. De Was app werkt niet bij een Windows Phone.
Hoe werkt de Was app?
Wat leuk dat je de Was app hebt gedownload. Na registratie heb je ons welkomstcadeau ontvangen. Wasprogramma 1 van €18,50 voor slechts €13,50; een korting van 5 euro! Deze is te vinden onder het kopje ‘Vouchers’ in de Was app. De QR-code kun je laten scannen bij onze wasstraat, zodat je de korting daadwerkelijk ontvangt. Bij elke wasbeurt ontvang je spaarpunten. Door middel van kentekenherkenning bij onze wasstraat worden deze spaarpunten automatisch in de Was app bijgeschreven. Je hoeft hiervoor dus niet de Was app te laten zien.
De Was app punten zijn na 24 uur nog niet bijgeschreven.
Je kunt contact met ons opnemen via het formulier.
De Was app staat op mijn telefoon, wat nu?
Eerst moet je je registeren in de Was app. Je kunt je registreren in Was app door jouw e-mailadres in te vullen. Je ontvangt een mail met een inloglink. Door hierop te klikken, wordt er automatisch een account voor je aangemaakt. De velden voornaam, achternaam, e-mail en kenteken dienen te worden ingevuld om je account compleet te maken.
Waar in de Was app is het welkomstcadeau te vinden?
Na downloaden en registreren staat onder wasacties het welkomstcadeau in de vorm van een coupon met QR code. Dit welkomstcadeau betreft wasprogramma 1 van €18,50 voor slechts €13,50. De QR code wordt door de medewerker bij de wasstraat gescand.
Wanneer zijn de Was app punten zichtbaar in de Was app?
Dit proces kan tot maximaal 24 uur duren.
Hoe werkt Mijn Was app?
Je vindt Mijn Was app onder Mijn Loogman. Als je in Mijn Was app ingelogd bent, zie je al jouw gegevens die in de Was app staan. Deze gegevens zijn hier aan te passen. Daarbij zie je direct jouw huidige status. Tot slot kun je jouw washistorie inzien en downloaden als PDF-bestand.
Ik heb geen inloglink ontvangen
Heb je ook in je spamfolder gekeken? Dan kun je altijd onze klantenservice even mailen. Zij kunnen je hiermee verder helpen.
De inloglink werkt niet
Als de inloglink in je mail niet werkt, kun je de meegestuurde code in de app invoeren. Let op: de link en de code werken alleen op het toestel waarop de link is aangevraagd.
Hoe lang is de inloglink geldig?
De inlogink is na aanvragen 30 minuten geldig en slechts eenmalig te gebruiken. De link werkt alleen op het toestel waarop de link is aangevraagd.
Met hoeveel kentekens kan ik sparen?
Je kunt 3 kentekens toevoegen in jouw Was app account en deze 1 keer wijzigen. Wil je meer mogelijkheden ontdekken? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Veelgestelde vragen status

Hoe lang zijn mijn vouchers geldig?
De vouchers zijn geldig zolang je status behouden blijft. Wanneer je een nieuwe status bereikt, dan vervallen de vouchers die bij de oude status horen en ontvang je de actievouchers die bij je nieuwe status horen.
Wat gebeurt er met mijn vouchers als mijn status verandert?
Als jouw status verandert, veranderen ook direct je voordelen. Bij een status omhoog krijg je nieuwe vouchers met meer korting en vervallen je oude vouchers. Bij een status omlaag heb je geen recht meer op de huidige korting en dus verdwijnen deze vouchers uit je app. De vouchers die bij je nieuwe status horen, worden in je app toegevoegd.
Wat is het verschil tussen jaarstatuspunten en de te besteden punten?
Jaarstatuspunten zijn alle punten die je in de afgelopen 365 dagen gespaard hebt. Hierbij wordt geen rekening gehouden met de punten die je uitgegeven hebt aan vouchers.
Te besteden punten zijn de punten die je nog kunt besteden in de app. Het uitgeven van punten heeft dus geen invloed op je status.

Rekenvoorbeeld: 10 wassingen x 50 punten = 500 jaarstatuspunten. Voucher gekocht voor 200 punten: nog 300 punten te besteden. Je status is dan nog steeds goud.
Hoe weet ik welke status ik nu heb?
In de Was app zie je in het beginscherm jouw statuskleur vermeld staan. Ook kun je in het tabblad ‘Status’ zien wat jouw status is en of je al in de buurt van de volgende status komt.
Wanneer krijg ik welke status?
Als je in de afgelopen 365 dagen minder dan 100 jaarstatuspunten hebt gepaard, ben je blauw.
Als je in de afgelopen 365 dagen 100-249 jaarstatuspunten hebt gespaard, ben je brons.
Als je in de afgelopen 365 dagen 250-499 jaarstatuspunten hebt gespaard, ben je zilver.
Als je in de afgelopen 365 dagen 500 of meer jaarstatuspunten hebt gespaard, ben je goud.
Hoe wordt mijn status bepaald?
Op het moment dat je in onze wasstraat bent geweest, kijken wij 365 dagen terug in jouw geschiedenis. Afhankelijk van het aantal punten dat je in de afgelopen 365 dagen gespaard hebt, wordt jouw status bepaald.
Wanneer wordt mijn status bepaald?
Jouw status wordt bepaald op het moment dat je kenteken in onze wasstraat wordt gescand.
Moet ik mij aanmelden om deel te nemen aan het spaarprogramma?
Download de Was app en registreer je. Naast jouw Was app account hoef je geen verdere handelingen te doen om hieraan deel te nemen. Dit gaat volledig automatisch!