winners

Veel gestelde vragen

Hoe kan ik mijn persoonsgegevens wijzigen in de app?
Je kunt jouw persoonsgegevens wijzigen door op het icoontje (profielfoto) linksboven te klikken. Hier kun je jouw profiel inzien en wijzigen.
Ik heb een nieuwe auto, wat nu?
In je Was app account kan het kenteken gewijzigd worden door linksboven op je profiel te klikken. De Was app punten blijven bestaan en vanaf nu spaar je met je nieuwe kenteken.
Hoe spaar ik voor kortingen?
Sparen gaat automatisch. Doordat de kentekenherkenning, de kassa en de app met elkaar communiceren worden er automatisch punten bijgeschreven na de aankoop van één van onze wasprogramma's.
Hoe voeg ik kentekens toe in de Was app?
Om een tweede kenteken toe te voegen dien je linksboven naar jouw profiel te gaan. Vervolgens zie je bij het kopje auto gegevens kenteken staan, maar je klikt nieuw kenteken aan. Nu kun je nog een kenteken toevoegen. Je kunt maximaal 3 kentekens aan één account koppelen. En deze kan je een keer wijzigen.
Krijg ik punten bij het inleveren van een kortingsvoucher?
Bij vouchers die gekocht zijn met gespaarde punten en bij het inleveren van een volle spaarkaart van ons tankstation ontvang je geen spaarpunten. Bij actievouchers die door ons in je Was app worden gezet, ontvang je wel de bijbehorende spaarpunten.
Waarom ontvang ik met een buitenlands kenteken geen punten?
Buitenlandse kentekens kunnen in de wasstraat helaas niet gelezen worden. We ontvangen graag een email op klantenservice@loogman.nl met een betaalbewijs van de wasbeurt om de punten bij te kunnen schrijven.
Wat moet ik doen als ik een foutmelding krijg tijdens het toevoegen van mijn kenteken?
Als je kenteken niet toegevoegd kan worden, omdat het kenteken al in gebruik is, ontvangen wij graag op klantenservice@loogman.nl een e-mail met een kopie van het kentekenbewijs. Daarna kunnen wij het kenteken vrijgeven en kun je opnieuw je kenteken proberen toe te voegen.
Heb je te vaak je kenteken gewijzigd? Stuur ons dan een e-mail of bericht via het contactformulier in de Was app.
Welke telefoons zijn geschikt voor de Was app?
De Was app is te gebruiken op een iPhone (vanaf iOS 12 en hoger) of Android (vanaf 5.0 en hoger) telefoon. De Was app werkt niet bij een Windows Phone.
Hoelang duurt de verwerking van de Was app punten?
Dit proces kan maximaal 24 uur duren. Je kunt contact met ons opnemen als de punten na 24 uur nog niet zijn bijgeschreven via het formulier onderaan de homepage.
Hoe werkt Mijn Was app?
Je vindt Mijn Was app onder Mijn Loogman. Als je in Mijn Was app ingelogd bent, zie je al jouw gegevens die in de Was app staan. Deze gegevens zijn hier aan te passen. Daarbij zie je direct jouw huidige status. Tot slot kun je jouw washistorie inzien en downloaden als PDF-bestand.
Hoe werkt de inloglink?
De inloglink is na aanvragen 30 minuten geldig en slechts éénmalig te gebruiken. De link werkt alleen op het toestel waarop de link is aangevraagd. Wanneer de inloglink in je mail niet werkt, kun je de meegestuurde code in de app invoeren. 

Heb jij de inloglink niet ontvangen, kijk dan ook even in je spambox. Mocht je de mail niet kunnen vinden, dan kan je contact opnemen via het formulier onderaan de homepage.
Waar kan ik de wasgeschiedenis vinden?
De was geschiedenis is terug te vinden door in de Was app op de te besteden punten te klikken.
Hoeveel punten spaar ik bij mijn wasprogramma?
Het aantal punten dat je ontvangt, verschilt per wasprogramma:
  • Wasprogramma 1: 50 punten
  • Wasprogramma 2: 30 punten
  • Wasprogramma 3: 20 punten
  • Wasprogramma 4: 10 punten
  • Buiten & Binnen: 75 punten
  • Wiper 5 Punten

Veelgestelde vragen status

Hoe weet ik welke status ik nu heb?
In de Was app zie je rechtsonderin het kopje status, hier kun je zien welke status je nu hebt.
Hoe wordt mijn status bepaald?
Wanneer je kenteken gescand word in onze wasstraat en jij een programma gekozen hebt, kijken wij 365 dagen terug in jouw geschiedenis. Afhankelijk van het aantal punten dat je in de afgelopen 365 dagen gespaard hebt, wordt jouw status bepaald.
Wat is het verschil tussen jaarstatuspunten en de te besteden punten?
Jaarstatuspunten zijn alle punten die je in de afgelopen 365 dagen gespaard hebt. Hierbij wordt geen rekening gehouden met de punten die je uitgegeven hebt aan vouchers.
Te besteden punten zijn de punten die je nog kunt besteden in de app.

Rekenvoorbeeld: 10 betaalde wassingen x 50 punten = 500 jaarstatuspunten. Voucher gekocht voor 250 punten: nog 250 punten te besteden. Je status is dan nog steeds goud.
Hoeveel korting krijg ik per statuskleur?
Bij goud ontvang je de meeste korting:
  • Wasprogramma 1: van 19,50 voor 12,-
  • Buiten & Binnen: van 30,00 voor 22,50,-*
Bij zilver ontvang je:
  • Wasprogramma 1: van 19,50 voor 15,50
  • Buiten & Binnen: van 30,00 voor 26,00*
Bij brons ontvang je:
  • Wasprogramma 1: van 19,50 voor 17,50
  • Buiten & Binnen: van 30,00 voor 28,00*
* Deze vouchers zijn alleen in Aalsmeer, Amsterdam en Rotterdam in te leveren.
Hoe lang zijn mijn vouchers geldig?
De vouchers zijn geldig zolang je status behouden blijft. Wanneer je een nieuwe status bereikt, dan vervallen de vouchers die bij de oude status horen en ontvang je de actievouchers die bij je nieuwe status horen.
Wat gebeurt er met mijn vouchers als mijn status verandert?
Als jouw status verandert, veranderen ook direct je voordelen. Bij een status omhoog krijg je nieuwe vouchers met meer korting en vervallen je oude vouchers. Bij een status omlaag heb je geen recht meer op de huidige korting en dus verdwijnen deze vouchers uit je app. De vouchers die bij je nieuwe status horen, worden in je app toegevoegd.